середа, 8 березня 2017 р.

Мудро про жінку та кохання цитатами Ліни Костенко


Картинки по запросу ліна костенко                  Картинки по запросу ліна костенко вітання жінкам
Важко любити розумну жінку. Завжди боїшся впасти у її очах. Жінка втрачає на інтелекті, лише коли вона кохана. Так що бажано підтримувати в ній цей стан.
Пристрасть - це натхнення тіла, а кохання - це натхнення душі. Любов як функції геніталій залишмо приматам. Мені потрібен космос її очей.
Мудрість мужчини - промовчати, коли говорять стихії.
Жінки довше переживають образу, незалежно від того, вони образили чи їх ображено.
Поверніть мені мій захват перед жінкою. Хоч трохи магії, загадки, недосяжності.
... жінка — як музика, її можна любити, навіть не дуже розуміючи.
Кожен мужчина, крім своєї домашньої Єви, має в уяві свою недосяжну Ліліт"
От я гляну на неї — вона прекрасна. Торкнуся до неї — вона магніт. Але втомлена жінка під вечір — це вже ступа. А коли ще й задубіла в роздратуванні, то це вже ціла меґера.
Коли я буду навіть сивою
Коли я буду навіть сивою,
і життя моє піде мрякою,
а для тебе буду красивою,
а для когось, може, й ніякою.
А для когось лихою, впертою,
ще для когось відьмою, коброю.
А між іншим, якщо відверто,
то була я дурною і доброю.
Безборонною, несинхронною
ні з теоріями, ні з практиками.
і боліла в мене іронія
всіма ліктиками й галактиками.
І не знало міщанське кодло,
коли я захлиналась лихом,
що душа між люди виходила
забинтована білим сміхом.
І в житті, як на полі мінному,
я просила в цьому сторіччі
хоч би той магазинний мінімум:
— Люди, будьте взаємно ввічливі! —
і якби на те моя воля,
написала б я скрізь курсивами:
— Так багато на світі горя,
люди, будьте взаємно красивими!

Немає коментарів:

Дописати коментар