середа, 29 березня 2017 р.



ЗМУШЕНА ПОКИНУТИ УКРАЇНУ: САВЧЕНКО ЇДЕ В «БЕЗПЕЧНУ» РОСІЮ ЧЕРЕЗ ПОЛІТИЧНЕ ПЕРЕСЛІДУВАННЯ В УКРАЇНІ 





Депутат Верховної Ради України Надія Савченко заявила, що «в цілях особистої безпеки змушена разом з сім’єю покинути територію України».

Я не відчуваю страху перед чинною владою, якби вона діяла проти мене особисто. Але підлість, корумпованість і нікчемність, яка займає відповідальні посади в нашій країні, загрожують не тільки мені, а й моїй сім’ї. Я змушена виїхати зі своєї країни, вивезти свою сім’ю, зберегти своїх рідних і улюблених людей. Яку країну я виберу? Я вивезу всіх в Росію – там безпечно, зрозуміла мова і є робота. Причини очевидні. Росія – не Європа, де є одна підлість і содомія. Я – повернуся, але вже невразливою. Нагадаємо, нещодавно Савченко виключили з делегації в ПАРЄ, а також планують позбавити всіх портфелів у ВРУ.

Источник: https://bbcccnn.com.ua/tsikavo/zmushena-pokinuti-ukrayinu-savchenko-yide-v-bezpechnu-rosiyu-cherez-politichne-peresliduvannya-v-ukrayini-video-zvernennya/
© BBCcCNN
Источник: https://bbcccnn.com.ua/tsikavo/zmushena-pokinuti-ukrayinu-savchenko-yide-v-bezpechnu-rosiyu-cherez-politichne-peresliduvannya-v-ukrayini-video-zvernennya/
© BBCcCNN

Немає коментарів:

Дописати коментар