понеділок, 8 січня 2018 р.

Вірші для внуків


Похожее изображение

                                                                             


              ЗАВІРЮХА

Замела доріжки снігом завірюха.
Дай мені матусю теплого кожуха.
Я візьму санчата та й піду кататись.
З вітром вільнокрилим буду я кататись.
Як рожеві квіти стануть мої щічки,
Ну, а, потім буду грітись біля пічки.

                                 жовтень 2017 р.


                 ВІХОЛА

Прилетіла віхола господиня,
Засипала борошном все довкілля,
Похожее изображениеТа й ще пересіяла на ситечку,
Напече із борошна пиріжечків.
Ой, і гарна віхола господиня !
Смачна в неї вата біло-синя
І буру-бурульки льодянії                   
Ще й різні "смаколики" сніговії.
Обтрусила віхола пелену,
Запросила всіх вона до столу.
Їжте, їжте ви всього досхочу,
Бо вже скоро далі я полечу.                            
                             листопад 2017 р.




Немає коментарів:

Дописати коментар