понеділок, 15 січня 2018 р.

До 100-річчя з дня народження О. Шалімова. Життя як один день





     

                                                                                    
                                                                                   "Мета хірурга - постійне                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        вдосконалення,
знання та переломлення у своїй діяльності
кращих світових досягнень, створення свого,
оригінального, що визначає прогрес в медицині
і хірургії на роки." 

  Олександр Олексійович  Шалімов
     О. Шалімов – росіянин, але комфортно почувався і в українському політичному та культурному середовищі. "Я лікар, і найголовніша політика для мене – щоб людям не боліло, незалежно від того, якої вони національності. Найкращі й найплідніші роки я провів в Україні і, сподіваюся, дав українському народові, медицині колись республіки, а тепер незалежної держави чимало. Що ж до української культури, зокрема мови, то вона мені дуже подобається, її добре знає моя родина. Знаю мову й я, проте не настільки добре, щоб вільно спілкуватися з тими, хто її знає досконало. Українські ж пісні такі гарні, мелодійні й душевні, що їх просто гріх не любити.
    Моя дружина Сусанна Миколаївна, любить розповідати, що я колись покорив її українською піснею "Ой ви очі волошкові, мов троянди пелюстки, вуста...". Якщо ви спитаєте мене, чи потрібна державі державна українська мова? Безперечно, це один з наймогутніших стовпів державності, на якому держава тримається. Це також ознака здоров'я нації, без якого не буде фізичного здоров'я", 

Немає коментарів:

Дописати коментар