неділя, 4 вересня 2022 р.

Герої України. Кулеметниця Оксана Рубаняк невпинно знищує ворога а між боями здобуває 3 освіти




Гуцулка Ксеня, або 19-річна Оксана Рубаняк із Верховини – бійчиня ЗСУ та єдина жінка у взводі одного із підрозділів 72 ОМБр імені Чорних Запорожців

"Вільні. Сильні. Незалежні. Саме такими є українські жінки. А ще, як показує сьогодення, – дуже мужні і волелюбні. У всіх проявах. Ваші рамки тільки у ваших головах. Пам‘ятайте про це", – переконана вона.

Разом зі своїм підрозділом кулеметниця Оксана нищить окупантів на передовій у Донецькій області. А до війни дівчина працювала у Івано-Франківській міській раді заступницею голови молодіжної ради обласного центру – найчастіше організовувала різноманітні патріотичні заходи та події. Проте служити у лавах ЗСУ Оксана хотіла вже давно, рік тому задля цього навіть вступила на військову кафедру одного із вишів.

"Я не можу змиритися із думкою, що я сидітиму в тилу, а тут гинутимуть люди. Я не можу допустити думки, що не житиму в Україні, що кудись переїду. Я хочу, щоб мої діти і я жили в Україні, щоб мої діти ходили в українську школу і майорів синьо-жовтий стяг", – каже бійчиня.


Немає коментарів:

Дописати коментар