середа, 8 травня 2019 р.

«Літо»: 33 тиждень НУШ для першого класу



«Літо»: 33 тиждень НУШ для першого класу

«Літо»: 33 тиждень НУШ для першого класу

Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання для 33-го тижня 1-го класу Нової української школи за темою «Літо»
Вивчаємо місяці й пори року. Це завдання допоможе дитині вивчити правильну послідовність місяців року та запам’ятати, які з них належать до календарних весни, літа, осені й зими, а також запам’ятати, за яким порядком змінюють одна одну різні пори року.
Анаграми «Зашифровані місяці: літо». Працюючи над цим завданням, дитина дізнається, що таке анаграми та навчиться їх розшифровувати, закріпить знання про місяці року, збагатить словниковий запас. Дитині пропонується розташувати предмети від більшого до меншого та, використовуючи потрібні літери, записати назви літніх місяців.
Доповни речення: розвиток навичок письмового мовлення. Цей комплект завдань спрямований на розвиток мовленнєвої компетенції дитини та допоможе розвинути навички читання та письма, навчитися правильно вживати слова в реченнях. Кожне з шести завдань містить 5 речень різноманітної тематики, в яких пропущено від одного до трьох слів. Поряд з реченнями є малюнки, що позначають ці слова. Дитині потрібно вписати в пропуски слова згідно з малюнками.
Знайди риму (українська мова). Цей комплект з 8 завдань допоможе дитині зрозуміти, яким чином римуються слова і розвинути почуття рими. У кожному завданні комплекту дитині пропонується знайти і з'єднати лініями пари слів, що римуються, і зображення до них. Також, в кожному завданні дитині пропонується самостійно придумати і записати риму до певного слова.
Розмальовка «12 місяців»: червень. Це завдання-розмальовка не тільки допоможе потренувати дрібну моторику, увагу, покращити вміння підбирати різні кольори й навіть покращити навички читання, а й познайомить дитину з характерними особливостями червня, відповідними народними прислів’ями та приказками, а також зі щорічними святами, що припадають на цей місяць.
Розмальовка «12 місяців»: липень. Це завдання-розмальовка присвячене окремо липню і зображає його відмінності, дитина зможе потренувати уяву й асоціативне мислення. Також дитина зможе залучити творче мислення, адже їй треба буде розмалювати все на власний розсуд.
Розмальовка «12 місяців»: серпень. Це завдання-розмальовка не тільки допоможе потренувати дрібну моторику, увагу, покращити вміння підбирати різні кольори й навіть покращити навички читання, а й познайомить дитину з характерними особливостями серпня, відповідними народними прислів’ями та приказками, а також зі щорічними святами, що припадають на цей місяць.
Читаємо прислів'я по складах (українська мова). Цей комплект завдань допоможе дитині покращити навички читання по складах, розвиваючи при цьому всі функції уваги, пам’ять і мислення, а також збагачуючи словниковий запас і кругозір. У завданнях дитині пропонуються пронумеровані кубики, на кожному з яких написаний певний склад, а разом вони утворюють речення (прислів’я). Дитині треба прочитати всі склади, користуючись нумерацією кубиків, і написати отримане прислів’я.
Загублені знаки: вивчаємо правила пунктуації. Це завдання сприятиме формуванню мовленнєвої компетентності, розвитку вміння розрізняти види речень за метою висловлювання та інтонувати їх. Дитині пропонується наприкінці кожного речення поставити правильний знак пунктуації, підкреслити деякі слова в певних рядках, записати їх в потрібній послідовності, щоб утворилось речення-інструкція. Інструкцію потрібно виконати.
Уявляємо й малюємо погоду. Цей комплект завдань допоможе дитині навчитися робити висновки про можливі причини тих чи інших дій або явищ, узагальнити знання про погоду. У кожному завданні дитині пропонується розглянути малюнок з ситуацією, що відбувається вдома або надворі. Далі потрібно визначити, в яку погоду можуть відбуватися зображені події, та намалювати цю погоду. Також дитині пропонується поміркувати над тим, чим особисто вона хотіла б займатися в таку погоду, і зобразити цю діяльність внизу сторінки.
Кольорові пори року: кольори літа. Це завдання допоможе формувати художньо-продуктивну компетентність дитини. Дитині пропонується розмалювати тюбики з фарбами відповідними кольорами. Також потрібно провести від них стрілочки й намалювати, що дитина бачила такого кольору в природі під час прогулянки влітку.
Розвиваємо увагу: шукаємо предмети літнього одягу. Це завдання допоможе дитині розвинути логічне мислення, навички абстрагування, порівняння й категоризації. Воно присвячено темі «Літній одяг» й містить 10 малюнків. Дитині пропонується вибрати з малюнків лише ті, на яких зображено літній одяг.
Що я люблю робити влітку. Це завдання допоможе дитині навчитись аналізувати та описувати, що їй подобається робити влітку. Дитина повинна намалювати чотири малюнки: своє улюблене заняття, свій улюблений одяг, свою улюблену їжу та своє улюблене місце відпочинку влітку, а потім підписати ці малюнки. Завдання сприятиме не тільки розвитку навичок письма, а також розвитку емоційного інтелекту, уяви та фантазії.
Розвиваємо логіку: літній лабіринт. Це завдання допоможе розвинути увагу і логічне мислення дитини. Вона повинна перенести малюнки з рамочок ліворуч у відповідні рамочки праворуч, пройшовши лабіринтом і визначивши, у яку рамочку потрібно перемалювати малюнок. Завдання також сприятиме розвитку дрібної моторики.
Гра «Знайди пару»: розвиваємо увагу й пам’ять. Це завдання допоможе дитині розвинути пам'ять, увагу і навички читання, розширити словниковий запас за темою «Літо». Дитина повинна знайти пари карток «малюнок – слово», по черзі відкриваючи картки, розкладені малюнками і словами вниз.
Збираємо валізу на літній відпочинок. Це завдання допоможе дитині навчитися розставляти пріоритети в списку особистих речей і визначати, які з них потрібно взяти на літній відпочинок. У завданні є малюнок порожньої валізи. Дитині пропонується намалювати у валізі сім речей, які вона візьме на літній відпочинок.
Анаграми: літні та зимові види спорту. Це завдання допоможе дитині вивчити назви деяких літніх і зимових видів спорту, збагатити словниковий запас і розширити кругозір. 11 анаграм назв видів спорту розміщені в комірках футбольного м’яча.
Літо: знайди відмінності та розмалюй. Це завдання-розмальовка допоможе дитині розширити уявлення про літо та розвинути навички порівняння. Воно містить два малюнки на літню тематику, що, на перший погляд, нічим не відрізняються. Насправді ж малюнки мають 10 відмінностей, які потрібно відшукати та розмалювати.
Склади прислів’я: вчимося говорити про літо. Це завдання допоможе дитині дізнатися більше про літо через долучення до скарбниці народної творчості. Воно містить шість прислів’їв, що стосуються цієї пори року. Частини прислів’їв знаходяться в різних колонках: у процесі виконання завдання дитині потрібно з’єднати початок та кінець кожного з них.
Сприймаємо світ влітку: 5 органів чуття. Це завдання допоможе дитині проаналізувати роботу своєї сенсорної системи, зокрема кожного з п’яти органів чуття. Оскільки завдання присвячене літу, воно пропонує дитині написати чи намалювати те, що вона бачить, сприймає на слух, нюх, відчуває на дотик і розпізнає на смак саме влітку. Виконання завдання розкриватиме дитині цікаві факти про особливості її власного організму та про те, як найрізноманітніша інформація потрапляє в наш мозок.
Кросворд «Пори року»: літо. Цей тематичний кросворд надасть дитині можливість поміркувати над різними явищами та предметами, пов’язаними з літом, а також проявити кмітливість і відповідні знання. Кросворд побудований за класичним принципом.
Хто швидше рахує: додавання. Бажаєте покращити математичні навички своєї дитини? Це завдання допоможе зробити це в ігровій формі. У завданні дитині пропонується за одну хвилину розв’язати якомога більше прикладів на додавання. Дитина може змагатись із собою, постійно вдосконалюючи власний результат, або зі своїми друзями.
Розставляємо числа по місцях. Цей комплект завдань дозволяє навчити дитину порівнювати різні числа та упорядковувати їх за зростанням або спаданням. У кожному завданні дитині пропонуються чотири рядки, у кожному з яких по п’ять чисел. Їй потрібно проаналізувати їх, а потім написати на розташованих поряд малюнках у порядку зростання (від найменшого до найбільшого) або спадання (від найбільшого до найменшого).

Немає коментарів:

Дописати коментар