Календарно-тематичне планування
із всесвітньої історії 10 клас на 2018-2019 н. р. Календарне планування
розроблено відповідно до програми "Історія України. Всесвітня історія.
10-11 класи" (Рівень стандарту), що затверджена Міністерством освіти і
науки України (Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407). Складено відповідно до
нової навчальної програми із курсу всесвітньої історії (рівень стандарту: 1
година на тиждень, 35 годин на рік).
Календарно-тематичне планування курсу «Всесвітня
історія»
на 2018-2019 н. р.
10 клас
35 год. на рік, 1 год на тиждень
Рівень стандарту
Вчитель Борсук
К.І.
Розглянуто
на засіданні МО вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін,
Протокол № 1
від 30. .08.2018 р.
Голова
методоб’єднання
/В.В. Зарва/
2018
№
|
Тема
|
Дата
|
Примітки
|
Розділ 1. ПЕРЕДУМОВИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ
ВІЙНИ. ВІЙНА ТА РЕВОЛЮЦІЇ
|
|||
1.
|
Початок
Першої світової війни («Великої війни»). Причини Першої світової
війни. Стратегічні плани ворогуючих сторін. «План Шліффена». Воєнні дії в
1914 р.
|
|
|
2.
|
Воєнні
кампанії 1915-1916 рр.
|
|
|
3.
|
Воєнні
кампанії та події 1917-1918 рр. Економічна та політична кризи в Російській імперії
та Австро-Угорщині. Російська революція 1917 р. Поразка Німеччини та її
союзників.
|
|
|
4.
|
Практичне
заняття. Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу. Статус
жінки в суспільстві у період Першої світової війни
Узагальнення
знань за розділом І «Передумови Першої світової війни. Війна та революції»
|
|
|
Розділ 2. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ
|
|||
5.
|
Паризька
мирна конференція 1919 р. Вашингтонська конференція 1921-1922 рр.14 пунктів” В. Вілсона. Паризька
мирна конференція. Українське та російське питання на Паризькій конференції.
Версальський договір. Створення Ліги Націй. Мирні договори з союзниками
Німеччини. Вашингтонська
конференція.Завершення
формування Версальсько-Вашингтонської системи, її суперечності
|
|
|
6.
|
Міжнарожні
відносини у 1920-х рр.Джерела нестабільності міждержавних відносин.
Початок ревізії повоєнних угод. Пакт Бріана-Келлога.
|
|
|
7.
|
Практичне
заняття. Вогнища напруги в міжнародних відносинах: причини, сторони та
наслідки протистояння.
Узагальнення
знань за розділом ІІ «Облаштування повоєнного світу»
|
|
|
Розділ 3. ПРОВІДНІ ДЕРЖАВИ СВІТУ В
МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД
|
|||
8.
|
Сполучені Штати Америки.Зростання ролі США на міжнародній
арені. Доба “проспериті”. Велика депресія. “Новий курс”
Франкліна Рузвельта, його складові та основні наслідки.
|
|
|
9.
|
Велика Британія.Особливості розвитку Великої
Британії в 1920–1930-ті рр. Спроби реформування Британської імперії.
Дж. Р. Макдональд.
|
|
|
|
Франція. Політичний та соціально-економічний розвиток
Франції в 1920–1930-х рр. Народний фронт і його уряди. Едуард Даладьє.
|
|
|
10.
|
Італія. Становище Італії після Першої світової війни.
Корпоративна держава: ідея та реальність. Фашистський режим
Беніто Муссоліні.
|
|
|
11.
|
Німеччина. Листопадова революція та становлення Веймарської
республіки. Вплив світової економічної кризи в Німеччині на політичне життя
країни. Прихід до влади нацистів. Нацистська расистська ідеологія та
антисемітизм. Політична і соціально-економічна сутність нацизму.
|
|
|
12.
|
Радянський Союз. “Договірна федерація” радянських
республік. Утворення СРСР. Нова економічна політика. Спланована модернізація.
Особливості комуністичного тоталітарного режиму. Сталінізм.
|
|
|
13.
|
Виклики міжвоєнного часу. Європа поміж економічною
стабільністю та світовою кризою. Запровадження державного регулювання
соціально-економічних процесів.
Європа перед вибором між демократією та
авторитаризмом. Радикалізація політичного життя. Громадянська війна в
Іспанії. Ідеологічне осмислення нових реалій суспільного життя: комунізм,
соціал-реформізм, неолібералізм, інтегральний націоналізм, фашизм і нацизм.
|
|
|
14.
|
Практичне заняття. Тоталітарні режими: державний
контроль над публічним життям і суспільною свідомістю.
|
|
|
15.
|
Узагальнення знань за розділом ІІІ «Провідні держави
світу в міжвоєнний період»
|
|
|
Розділ 4. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ
ЄВРОПИ
|
|||
16.
|
Друга Річ Посполита і Чехословацька Республіка. Відновлення польської
державності. Становлення Другої Речі Посполитої. Переворот 1926 р. Юзеф
Пілсудський.
Чехословацька республіка. ТомашМасарик.
|
|
|
17.
|
Угорщина. Румунія. Угорська революція. Режим М.
Горті. Румунія в міжвоєнні роки. Королівська диктатура. Режим Й. Антонеску.
|
|
|
18.
|
Болгарія. Югославія. Болгарія в міжвоєнний період.
Політична нестабільність держави. Встановлення королівської диктатури.
Утворення Королівства сербів, хорватів і словенців. Проголошення
Югославії.
Становище національних меншин і міжнаціональні
відносини у країнах регіону.
|
|
|
19.
|
Практичне заняття. Центрально-Східна Європа: вибір
між демократією й авторитаризмом.
|
|
|
20.
|
Узагальнення знань за розділом ІV «Держави Центрально-Східної
Європи»
|
|
|
Розділ 5. ДЕРЖАВИ АЗІЇ ТА ЛАТИНСЬКОЇ
АМЕРИКИ
|
|||
21.
|
Японія. Китай. Індія.Мілітаризація економіки, державних
інституцій та суспільної свідомості населення. Зовнішня експансіоністська
політика. Китай. Національна революція та боротьба за владу між КПК і
Гомінданом. Чан Кайші. Індія. Розгортання антиколоніальної боротьби. Махатма Ганді.
|
|
|
22.
|
Країни Середнього та Близького Сходу.Розпад Османської імперії.
Модернізація Туреччини та Ірану. Кемаль Ататюрк. Основні аспекти
Близькосхідної проблеми.
|
|
|
23.
|
Латинська Америка.
|
|
|
24.
|
Практичне заняття. Азія та Латинська Америка: протиборство
демократичних сил і диктаторських режимів.
Узагальнення знань за розділом V «Держави Азії та
Латинської Америки»
|
|
|
Розділ 6. ПЕРЕДУМОВИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ
|
|||
25.
|
Утворення вогнищ Другої світової війни. Створення
блоку Рим-Берлін-Токіо та політика «умиротворення» агресора та її крах. Спроби перегляду
Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів. Утворення вогнищ
війни на Далекому Сході, Африці та Європі. Вісь “Берлін – Рим – Токіо”.
Нарощення озброєнь.
Політика “умиротворення” агресора. Задоволення
територіальних претензій Німеччини: “аншлюс” Австрії та Мюнхенська угода.
Антикомінтернівський пакт.
|
|
|
26.
|
СРСР у системі міжнародних відносин напередодні
Другої світової війни. Підтримка Радянським Союзом гітлерівського режиму в
1933 – на початку 1941 рр. Підготовчі заходи Сталіна до військового
вторгнення в Європу. Англо-франко-радянські переговори в Москві.
Радянсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) і таємні
протоколи до нього.
|
|
|
Розділ 7. ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА
|
|||
27.
|
Початок Другої світової війни. Воєнні дії в середині
1941-1942 рр.
|
|
|
28.
|
Воєнні дії в другій половині 1942-1943 рр.
Окупаційний режим у поневолених країнах. Рух Опору
|
|
|
29.
|
Воєнні дії в 1944 р. Завершення і підсумки Другої
світової війни
|
|
|
30.
|
Світ після Другої світової війни
|
|
|
31.
|
Практичне заняття.Примусова праця у Третьому Райху.
Трагедія ув’язнених у німецьких концтаборах та їх доля.
|
|
|
32.
|
Узагальнення знань за розділом VІ «Передумови Другої
світової війни» та розділом VІІ «Друга світова війна»
|
|
|
Розділ 8. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА В
МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД
|
|||
33.
|
Освіта та наука. Література та мистецтво.Найважливіші досягнення науки і
техніки, їх вплив на повсякденне життя людей. Основні ідеї й течії
модернізму. Масова культура в міжвоєнний період. Суспільно значимі здобутки
науки та мистецтва. Розвиток кінематографу. Олімпійський рух.
|
|
|
34.
|
Підсумове узагальнення
|
|
|
35.
|
Підсумкова контрольна робота
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар